Re: g200 czy Savage ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 04:14:48 MET DST

On Thu, 17 Sep 1998 23:20:38 GMT, "Jacek_M" <jackysky_at_polbox.com>
wrote:

>Witam !
>
>Skladam wlasnie kompa i licze na wasza pomoc w doborze karty grafiki.
>Problem jest spory biorac pod uwage zalew nowosci. Na poczatek odrzucilem
>Rive tnt ( drivers rulez :) ). Na placu boju pozostaly matrox g200 i s3
>savage.

Savage'a mozesz sobie od razu podarowac - s3 jest jeszcze mniej
powazne niz Riva :) Karty na Savage'u sa juz w sprzedazy a sterowniki
narazie sa we wczesnej fazie beta

> Zalezy mi na jak najwyzszych parametrach obrazu ( mam dobra 17" )
>oraz na akceleracji 3d (przydaloby sie takze wspomaganie mpeg2. Nie gram
>zbyt wiele ,wiec voodoo2 to strata pieniedzy...

Jesli zalezy Ci na jakosci obrazu to nawet nie podchodz do S3. Mpg2
bedzie jako niedrogi dodatek do G200 (ok 80$) wiec nie ma sie co
zastanawiac

>Czy ktoras z tych kart spelnia powyzsze wymagania ?

Owszem - G200 ma swietne 2D, dobre 3D, tani sprzetowy mpeg2 i
_najlepsze_ sterowniki

>Na grupie walkowany byl g200 - jak wyglada on w porownaniu z savage?

Narazie jest duzo lepszy. Jesli chodzi o sterowniki to _zawsze_ bedzie
lepszy

>Szczerze mowiac napalilem sie na g200 ale ,jak przeczytalem gdzies ,ze
>savage to "speed demon" pogromca tnt i voodoo2 itp. itd. to zwatpilem...

A moze oni o Virge'u pisali? :)))))))) A tak powaznie - S3 bije
pozostale karty na glowe tylko w tescie specjalnie dla niej napisanym.

>Licze na wasza pomoc (zawsze bedzie pozniej na kogo zwalic :)) )

Ja juz sie do tego przyzwyczailem :)))

>pozdrowienia
>Jacek

Pozdrowienia