pytanie:EPSON czy HP

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 17 Sep 1998 - 20:51:44 MET DST

Jacek Poszytek wrote:

 JP> Jesli wiekszosc wydrukow ma byc tekstem to lepszym rozwiazaniem jest HP
 JP> bo drukuje tekst chyba lepiej niz Epson.
 JP> i jeki uzytkownikow HP, ktorym zabrudzila sie tasiemka pozycjonujaca
 JP> glowice a serwis chcial za "naprawe" tzn. wymiane na inna naprawiona
 JP> drukarke oplate wyzsza niz cena nowej drukarki.

Oj, wiem o tym. Sam opisywałem przewał z 1200C. Jakbyś uważniej czytał grupę,
to zauważyłbyś inne moje posty w te sprawie. M.in. piszczę o konieczności
wykupienia przedłużonej gwarancji.

 JP> Innymi slowy: kazda drukarka sie moze zepsuc, a po gwarancji
 JP> wiekszosc napraw jest nieplacalna.

Sure, tylko że do zabrudzenia tasiemki pozycjonującej trzeba duuużo czasu.
Mieszkam w Opolu (cementownie!) i nawet stara 500C (w firmie) jeszcze nie
wymagała czyszczenia tasiemki.

 JP> BTW. Jesli sie nie ma pecha i dba sie o sprzet to w wiekszosci
 JP> wypadkow nie ma co patrzec na koszt napraw bo ich nie powinno byc.

Wybacz, ale psucie się drukarki, i to na dokładkę elementu nie podlegającego
gwarancji, przez nieużywanie przez 2 tygodnie, to już zdecydowane przegięcie
Epsona.
Jestem w stanie pogodzić się z tym, że w drukarce, która stoi obok mnie, czy HP
DJ 550C, jeśli przez pół roku nie wydrukuje nic w kolorze, to głowicę mogę po
prostu wyrzucić - to jest koszt rzędu 100 PLN, a nie połowy czy nawet 2/3 ceny
nowej drukarki.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl