Re: Program do uzyczania modemu przez siec

Autor: Treku (treku_at_w.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 14:11:20 MET DST

Hi!

jest to program InternetShare (najnowsza wersja ) na iles tam uzytkownikow,
program Artisoftu , z tego co wiem kosztowal ponizej 200 USD . Doskonaly dla
nie myslacych uzytkownikow (np : pani w ksiegowosci chcaca poszperac w
Inecie) :)
szerler zajmuje ze 3 MB i jest na 3 uzytkownikow

my e-mail treku_at_w.pl

Mariusz Ck napisał(a) w wiadomoœci: <3600F54F.87D62D11_at_polbox.com>...