Re: Asus P2L97DS

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 21:20:56 MET DST

Kobold wrote:

> [...] BIOS w wersji 1001 ACPI uwzglednia juz wlaczanie kompa
> za pomoca klawiatury, dokladnie spacji. Niestety u mnie to nie dziala.
> Jezeli ktos wie dlaczego bede wdzieczny za pomoc.

Nowszy BX-owy Asus P2B ma na plycie specjalna zworke Keyboard Power,
odpowiedzialna za aktywownie (sprzetowe ???) tej funkcji.

Ogladajac niedawno instrukcje P2L zwrocilem uwage na brak takiej
zworki w opisie plyty - mimo to najnowszy bios ma obsluge tej funkcji.
Byc moze bylo kilka wersji P2L i w jednych jest taka zworka, albo
jest ona po prostu nie opisana.

Sprobuj sciagnac z Asusa dokumentacje do P2L i sprawdz czy jest
w niej opis tej funkcji i czy masz na plycie odpowiednia zworke.

Pozdrawiam,
Marek