Problem przy wlaczaniu PC-ta

Autor: Wojciech Jaworski (1jawor_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 14:46:20 MET DST

        A sprawa wyglada nastepujaco:
Po wlaczeniu komputera do sieci slychac jedno dlugie bipniecie i trzy
krotkie (czy ktos mozewie co to oznacza?). Dopiero ponowny reset powoduje,
ze PC-et sie wlacza. Po przelozeniu pamieci DIMM do drugiego banku, zadnego
bipniecia nie slychac tylko test pamieci zatrzymuje sie na 640K, tu rowniez
pomaga ponowny reset.
Objawy wystepuje przy przy dluzszym (kilka minut) wylaczeniu PC-ta. PC-et to
P233MMX i plyta GIGA??? ATX/AT, z 16M ramu w obudowie AT, zktora mialem
wczesniej problem z zasilaczem, chociaz do konca nie jestem pewnien czy
zasilacz ma cos z tym wspolnego?
Czy ktos moglby mi poradzic cos na ten temat?

Wojtek.