Kłopoty z AverTV Phone

Autor: Robert Kois (rkois_at_elbacsb.com.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 11:15:46 MET DST

Może na początku mój sprzęt:
Płyta główna: ECS P5SD-B na SiS 5591/5595 (najnowszy BIOS 2.3a)
Procersor: iP200MMX
Karta graficzna: S3 Virge DX 4MB
Karta muzyczna: SB AWE 64
Dysk: WD Caviar 3100 1GB
CD: BTC x24
3Dfx: Pure3D
no i to co sprawia problem AverTV Phone
Do wszystkich urządzeń najnowsze sterowniki.

Po pierwsze: Karta TV jest dobra, sprawdziłem na innym komputerze.
Karta TV zainstalowała się u mnie bez problemów, ale przy próbie
uruchomienia komputer albo zwisa, albo rzuca blue screen i wisi(tylko
twardy reset pomaga), albo windows protection error, albo robi kaszane na
ekranie i wisi.
Na początku podejrzewałem W98, wywaliłem - zainstalowałem W95 i to samo.
Potem pomyślałem, że z 3Dfx sie gryzie, wywalilem - dalej to samo .
Potem wymieniłem karte graficzną na taką z którą w innym kompie TV
działało - dalej to samo.
Wywaliłem karte muzyczną - to samo.
W końcu zainstalowałem ponownie W95 bez wszystkich dodatkowych kart,
tylko graficzna i tv - dalej to samo.
Ma ktoś jakieś pomysły, bo mnie się skończyły?? :(((

Kojer