Re: Konia z rzedem

Autor: Andrzej P. Wozniak (please-no.usher_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 02:28:27 MET DST

FREDi napisał(a) w wiadomości: <36026df2.2330634_at_news.tpnet.pl>...
>Kumpel przyniosl do mnie Caviara 1210 poj. 212.6MB. Odlaczylem swego
>Seagate'a i przylaczylem jego dysk jako Master. Robilem to juz milion
>razy i nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie to, ze dysk nie
ruszyl.
>:((((((
>Po dlugich bojach zdecydowalem sie na format (dysk byl tylko do gier
>wiec mala strata). Nastepnie sys c: i reset - a tu nic.
>Zadnego komunikatu w stylu "non system disk..." - po starcie z
>dyskietki systemowej przechodze na c: i jest. No to dobra mysle.
> [...]

Możesz się nie męczyć, maksymalna szybkość transmisji to 300 KB/s dla
Caviara (czyli tak jak dyskietka).
Caviar i Seagate nie w jednym stali domu...
Jedyny sposób możliwy tylko w nowym komputerze - jeden dysk - Master
na pierwszym kanale EIDE, drugi dysk - Slave na drugim kanale EIDE.
Nie będę tłumaczył, sprawdziłem, ten model (Seagate) tak ma.
A jeżeli się komuś udało, to niech się cieszy, bo nie zna dnia ani
godziny...

--
Smutas? - "It's by design"
Andrzej Wozniak  - usher_at_polbox.com