Re: Nagrywanie plyt audio - problem

Autor: Maciek Matuszczyk (maciomat_at_mp.po)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 00:16:19 MET DST

w windac'u ustaw jako cdrom ATAPI, dobry jest tez cdcopy, ale ja
zawsze musze troche sie nameczyc zeby mi zrzucal wav'y.
mam teac 24x i zrzuca z 12x, bez problemow, dobrze dziala LG32x,
zrzuca z 8x, Pioneer 36x tez dziala bez zadnych "zgrzytow"

Pozdrowienia  Maciek Matuszczyk
Email:   maciomat_at_mp.po (jesli piszesz do mnie zamien .po na .pl)
WWW priv:  http://www.juni.com.pl/~maciomat
   praca:  http://www.slam.katowice.pl/~psych1
Marek Nazarko napisał(a) w wiadomości:
<36041b33.22882436_at_p.csbi.com.pl>...
>..machine running, bzz, bzz.., Mon, 14 Sep 1998 13:08:54 GMT, bzz,
bzz

Miałem