Re: błąd na dysku (Win98)

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 20:41:43 MET DST

>Od czasu zmiany płyty głównej i zainstalowania Win98PanEuro prawie zawsze
>jak sprawdzam dysk Scandiskiem lub Disk Doctorem pojawia się następujący
>błąd:
>
>The boot area on this drive contains invalid information about the drive's
>free space.
>Windows may report the drive's free space incorrectly or slowly.
>
>Co jest tego przyczyną? Czy może drivery Windowsowe (obecnie Standard Dual
>PCI IDE Controller)? A może auto detekcja w biosie (dysk wykrywany jako
>auto)?
>
>Dysk: Quantum 4.3ST
> [...]

mam to samo na moim 486dx4/100, dysk 1,2gb conner chodzacy zaledwie w pio3 i
wpisany jako user, wiec to nie wina twojego sprzetu...

a masz może zainstalowany norton utilites (z protected recycle bin?)
daj kopie odpowiedzi na priva, bo moze mnie dlugo nie byc na tej grupie, ok?

--
Krzysztof J. Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow