Re: Plustek OpticPro 9636T (było: Re: Skaner do negatywów)

Autor: Waldemar Czernichowski (wuwuce_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 18:06:04 MET DST

zdjecia (tzn. nie-transparenty) skanuje swietnie. ze slajdami i
negatywami jest tak, ze negatywy skanuje duzo lepiej (!) niz slajdy...
ale jako przegladarka negatywow jest b. dobry.
Jeszcze jedno : jezeli chcesz miec profesjonalna jakosc skanow slajdow i
negatywow - zbieraj na Nikon`a Coolscan LS 2000 ...