Re: Problemik z Panasonic KX-P6500 w NT

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 15:22:19 MET DST

On Tue, 15 Sep 1998 01:43:32 GMT, "Michał Kawecki"
<novimpex_at_medianet.pl> wrote:

>Dołożyłem również pamięci - max można 4 MB w postaci dowolnego SIMM starego
>typu (ale uwaga! MUSI być 4 MB!). Można to zrobić samodzielnie. Daje to
>tyle, że w trybie HP większe wydruki z Excela , np z wykresami, dają się w
>ogóle wydrukować. Przy pracy w trybie GDI takich problemów nigdy nie będzie.
Mialem luzny SIMM 4MB FP i tez wlozylem. Tylko, ze czesto korzystam z
mozliwosci drivera GDI (pomniejszanie), a w trybie PCL tylko tekst.
Myslalem, ze w GDI tez przyspieszy drukowanie kilku egzemplarzy tej
samej strony (przy skomplikowanych i pomniejszanych stronach chwile
sie zastanawia zanim wypusci kolejna), ale niestety nie.

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.