Re: STB 128 PCI i WINDOWS 98

Autor: ardo (ardo_at_key.net.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 11:01:32 MET DST

Cześć !
Miałem to samo...
Wystarczy podczas instalacji Win98 zadeklarować jako klawiaturę
domyślną amerykańską standardową i wszystko jest OK, a po pełnej
instalacji zmienić klawiaturę na polską.
Można też po deklaracji klawiatury polskiej, czarnym ekranie,
a następnie safe-mode:
- zadeklarować jako domyślną klawiaturę amerykańską,
- reset ( wtedy już jest OK. z obrazem ),
- ponowna deklaracja klawiatury polskiej,
- reset,
- normalna praca.
Co do AGP - na razie to mi nie przeszkadza ( prędkość karty jak
 przy sterownikach wersji 132 ), może tylko zarezerwowane obszary
pamięci są zbyt duże i trzeba będzie coś z tym zrobić ( w domyśle
zmiana sterowników na czyste PCI ) ?
Pozdrowienia
Arnold