Re: Celerony

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_accent.com.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 17:09:43 MET DST

Haslo "jakosc jest funkcja ceny" jest w tym przypadku trafione i z reguly
jesli chodzi o sprzet sie sprawdza, jesli chodzi o oprogramowanie to chyba nie
ma watpliwosci ze masz racje.
A co do Celeron-ow to powiem ze chodza bez zarzutu szybkosc porownywalna do
zwyklych Pentium-ow(przy takiej samej czestotliwosci) a zawsze jest mozliwosc
pozniejszego rozbudowania do PII i to jest ich podstawowa zaleta nad K6.

Pozdrawiam Ramon