Re: Rekord swiata - STB Velocity 4400 na TNT (a seler333A)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 16:44:47 MET DST

> Moze troche nie na temat, ale jak
> to w koncu jest z tymi celeronami 333A i 300A?
> Dzis sie dowiedzialem u jednego dystrybutora,
> ze maja zablokowany mnoznik i czestotliwosc.
> Poza tym nie ma ich jeszcze na rynku
> (u Przemka tez nie, dopiero zbiera zamowienia)
> A Ty piszesz ze testowales ta karte na C333A o/c 416MHz?

Celerony A sa dostepne od zeszlego tygodnia, pierwsza partia ktora do nas
dotarla (300 i 333 MHz) a bylo tego po kiklaset sztuk juz sie rozeszla
(jestem z TCH czyli dystr). Jesli chodzi o temat overclockowania procesorow
Intala to sprawa ma sie tak, ze Intel poblokowal mnozniki zarowno w dol jak
i w gore a dla procesorow z szyna 66 MHz nie mozna juz ustawic 100 MHz a co
najwyzej 83.3 MHz z tad u mnie to 416 MHz (5x83.3) na Celeronie A 333.

Piotrek