Re: Internet za grosze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Wiesław Kasprzak (wkasprz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 00:26:50 MET DST

Jop napisał(a) w wiadomości: <6takrt$bt1$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>A Gdansk? Oliwa dokladnie?
>Czy ktos nie moglbt robic tego w duzych miastach?!

Prawda jest taka ze wszyscy mowia ze gdzies jest a nikt nie daje szczeglow.
Wyglada na to jakby firmom nie zalezalo na promocji i reklamie. Ja rozumiem
ograniczenia ilosci mdemow dostepowych itp, no ale bez przesady
providerzy!!!
Ja w poznaniu o Multinecie dowiedzialem sie jakis czas temu zupelnie
przypadkowo a podobno to juz troche dziala. A dla mnie to jest zwyczajna
REWOLUCJA w kozystniu z inetu bez placenia grubej kasy.

Pozdrawiam
Wiechu