Re: STB 128 PCI i WINDOWS 98

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 09:10:44 MET DST

>Nie wiem dlaczego instalator (wersja angielska) WINDOWSA 98 wykrywa
>powyzsza karte jako STB 128 AGP !!!

Jak to dlaczego bo win98 to zlom

>A ja nawet nie mam AGP na plycie !!!

ja tez nie mam
u mnie tez na tej samej karcie wykryl to samo i
zainstalowal drivery od nVidii AGP

>Oczywiscie przy PIERWSZYM uruchomieniu W98 ekran jest czarny i musze
>resetowac peceta, a nastepnie uruchamiac w safe mod-zie.

u mnie nie
i co ciekawsze dziala normalnie

w koncu jednak zmienilem na PCI STB 1.80
ale jak sie okazalo chodzilo i tak o mipmapping a nie o sterowniki

>Co robic ???

zainstalowac np. 1.80 z win95
z sterowniki zmieniac nie przez dodaj nowy sprzet
tylko przez Display Properties/Settings/Advenced/Adapter/Change/
i wtedy wskazac

pozdrowka
pTad