Re: ??? program email + news dla W95

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 13 Sep 1998 - 14:27:00 MET DST

Dnia Sat, 12 Sep 1998 19:18:25 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
napisał(a):

>Agent powinien wystarczyć, w helpie opisali dokładnie konfigurację dla
>wielu użytkowników

Popieram.. Agent jest najlepszy (IMHO i nietylko :)
Ktoś może napisać że Oppslook obsługuje wiele kont ale jest wymagane:
"mozliwosc okreslania katalogu roboczego dla biezacego uzytkownika"

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
>GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
> Zapracujmy razem na twój sukces ...

Pozdrówka

Jarosław 'ALGI' Zagórski                             |
algi_at_friko4.onet.pl                                  |
Galeria samolotów, film TOPGUN, przegląd softu i inne|
http://friko4.onet.pl/wa/algi           UIN#:11215615|