Re: Jaka drukarka?

Autor: KSi (___sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl___)
Data: Sun 13 Sep 1998 - 15:17:18 MET DST

Ramon Dustet <rdustet_at_accent.com.pl> napisał(a) w artykule
<35FB0EEA.44AEF9FB_at_accent.com.pl>...
> HP690C

Tożeś chłopie akurat podał model, który nie spełnia żadnego z poniższych
warunków.

Eksploatacja drukarki atramentowej jest kilkakrotnie droższa od laserowej
(chyba, żę używa się strzykawki, albo podobnych patentów).
Jeśli niekonieczny jest kolor, to dużo bardziej opłaca się kupić drukarkę
laserową. Jak trochę dorzucisz do tego co zamierzałeś wydać to polecam HP
LaserJet 6L. Jeśli nie masz więcej pieniędzy to wypadnie Ci zadowolić się
jakimś Panasonikiem (np. KX-P-6500 ok.1000zł+vat) lub Minoltą (np. Page Pro
6 ok.1100zł+vat). Wszystkie mają 600 DPI. Stanowczo odradzam patenty w
stylu OKI Page4W.

Zresztą wszystko zależy od tego do czego chciałbyś jej używać...

Krzysztof Sikorski                mailto:__sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl__
Instytut Matematyki UG
"Mylić się jest rzeczą ludzką,
ale beznadziejne zaplątanie sprawy wymaga już użycia komputera."