Zoltrix TV MAX OSZUSTWO!

Autor: Piotr (pjstank_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 13:54:12 MET DST

Poza tym ogladalem stara karte i moja wyglada tak samo, a nowa ponoc czyms
sie rozni. Na mojej karcie jesli polozymy ja tak ze zlacza sa po lewej
stronie, w prawym gornym rogu widac, ze jest zostawione miejsce na jakis
scalak i pare elementow dyskretynych, rowniez w lewym dolnym jest miejsce
na jakies rezystory, potencjometr, itp. Czy ktos ma nowa wersje tej karty i
moglby zerknac jak to wyglada w nowej wersji?

Czy w pudelku od nowej wersji pisze gdzies na opakowaniu, ze jest
teletekst?

Jak jest na pudelku zaznaczony system telewizyjny, czy jest to PAL DK czy
tez moze PAL I/DK, czy moze jakos inaczej?

Jak rozpoznac te dwie wersje?

Z gory dziekuje za pomoc i cos czuje, ze chyba w poniedzialek odwiedze tego
sprzedawce i zrobie mu mala awanture?

Jesli to mozliwe, prosze o przyslanie odpowiedzi na moj adres e-mail:
pjstank_at_friko2.onet.pl
Ostatnio mam troche problemow z przegladaniem tej grupy (czesto nie moge
polaczyc sie z serwerem), a chcialbym wyjasnic te sprawe jak najszybciej.

Piotr