IBM APTIVA 447 i dokladanie RAMu? (64Mb konkretnie)

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 20:42:00 MET DST

Witam i pytam:
Robie klientowi IBMa Aptive 447 ze wspoldzielona pamiecia proca i
karty graficznej (flexible). Gosc mial do tej pory 32 mega w 4rech
osemkach EDO (dwie orig. i dwie dokupione). Chcial 64 mega, wiec
kupilem 64 mega - w dwoch 32 -kach EDO (Nie ma DIMMa). Probuje
najpierw 80 mega - wyjmuje dwie stare osemki, wkladam te dwie 32-ki do
drugiego banku, wlaczam i ... kupa. Widzi tylko 48 mega, to raz. Dwa,
to ekran wyglada jak po przejsciu Freddy`ego Krugera - poszatkowany w
poziomie (przypominam, karta graf. ma pamiec wspoldzielona z procem -
albo odwrotnie, zaleznie od punktu widzenia :-). Wkladam wiec te 32-ki
samopas - komp w ogole nie rusza. Pamieci sa dobre, sprawdzalem je na
starym k5 i chodza. nie wiem, czy sa jedno- czy dwustronne.
Co mozna zrobic z tym fantem poza wymiana pamieci? Ustawienia w BIOSie
nie skutkuja, opisu do plyty IBM oczywiscie nie byl laskaw dostarczyc.
Jesli ktos mial taki bol i znalazl jakis Panadol :-), bardzo prosze o
pomoc.
Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex
Szlagiem raz za razem trafiany...

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--