Re: Zoltrix FM-HCF56i i ping

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 12:55:05 MET DST

Thu, 10 Sep 1998 21:00:19 GMT, miroo_at_WhozDaBezt?.i.am (Mirosław
Paciorek) napisał(-a):

> [...]
Widzisz sam: pytasz gdzie jest PIT, ale nie podajesz gdzie mieszkasz.
Podałem Ci adres w mojej okolicy (nb w Łodzi) _złośliwie_ nie podając
miasta.
Ale już mniej złośliwie zapytałem o książkę telefoniczną, bo tam
możesz znaleźć adres i telefon swojego lokalnego oddziału PiT i nie
będziesz musiał pisać niepotrzebnych (choć skądinąd słusznych) uwag o
warszawiakach.

-
Jarek Andrzejewski

--