Re: AMD K6-2 RULEZ !!! ...

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 11:37:19 MET DST


Krzysztof Goworek napisał(a) w wiadomości:
<6tao1s$2ps$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Vindex napisał(a) w wiadomości: <35f7fd3e.345612_at_news.fuw.edu.pl>...
>(...)
>>Bardzo ciekawe - to moze wyjasnisz mi co robi software renderer w
>>Unreal'u?

<ciach>

>Engine Unreala pisali przez 10lat (no, moze troche przesadzilem...) i
szkoda
>go bylo wyrzucic z finalnej wersji.
>

Troche :) Ta gra powstawala przez 4 lata a nie 10 :) Renderer tez sie "ciut"
zmienil od wersji poczatkowej - to ze gra ma tak dlugi cykl tworzenia i tak
nie zmienia faktu ze dalej powstaja takie rozwiazania. DirectX tez ma w
sobie zaszytego software renderer'a - i jakos z wersji na wersje go nie
usuwaja. Zbyt duza ilosc ludzi nie posiada akceleratora 3D zeby producenci
gier mogli sobie pozwolic na ich pominiecie. Moze to sie zmieni ale napewno
nie szybko

>| full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer |

Pozdrowienia

Vindex



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:36:09 MET DST