Re: Chipset TX i RAM

Autor: HELAND (heland_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 00:49:00 MET DST

Krzysztof Czuryło napisał(a) w wiadomości: ...
>skompresować
>
>Widziałem już kiedyś takie propozycje i myślę, że, delikatnie mówiąc,
>są one chyba nie do końca przemyślane.

Niektore nowe plyty oparte o chipset TX umozliwiaja cache-owanie pamieci
powyzej 64MB. Sam mam taka plyte i standardowo cachuje 64MB, ale jest opcja
w BIOS-ie (AMI zreszta), ktora to przelacza nawet do 256MB. Jest to plyta MB
TX PRO 570 AGP.

Pozdrowienia z Helu :)
HELAND heland_at_polbox.com
http://www.polbox.com/h/heland/