Re: Off topic: NTG: RIVA128 ^ Win98 ^ instalacja...

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 11:11:29 MET DST

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 10 wrzeœnia 1998 12:31
Temat: Off topic: NTG: RIVA128 ^ Win98 ^ instalacja...

pesk_at_pesk.org.pl (Marek Oberman) wrote:

> [...]
Trzeba
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
###### TO NIE MOJ POST !!!!!!!! #####
################################

>takis madry ? to w takim razie wytlumacz mi jasno i przejrzyscie po co
powstaly

>pl.comp.os.win95
>pl.comp.os.win3
>pl.comp.os.winNT

>no prosze, wytlumacz mi jasno i rzetelnie. czekam.

SLUCHAJ PIEPRZONY PAJACU, TO NIE MOJ POST !!!!

Czytaj dokladniej na czyj post odpowiadasz !!!!

Zwroc uwage na to co czytasz i kto to napisal
a nie pakujesz te swoje NTG jak tylko otworzysz
wiadomosc nie czytajac o czym ona jest i od kogo!!!

Twoje zachowanie zaczyna przekraczac juz
wszelkie granice zdrowego rozsadku !

Oto dokladna kopia listu na ktory odpowiadalem
przeczytaj to co ponizej choc raz dokladnie i
sie zastanow komu powinienes odpowiedziec,
mi czy niejakiemu PaPi`kowi, to ze nie ma
wcinajacych ciapkow przy jego odpowiedzi
nie zwalnia Cie od MYSLENIA !!!

<cytat>