Re: Atramentowa druk. HP czy Lexmark - co kupic?

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 10:12:17 MET DST

A. Duś Jr. "Gogo" wrote:

> Adam wrote in message <35f7a712.2137392_at_news.tpnet.pl>...
> [ciach]
>
> Wszycy sie tutaj kluca, a o Epson'ach nikt nie wspomni.

[ciach]

Epson... No nie wiem egzemplarz z ktorym mam czesto do czynienia, a jest to
epson stylus 800
juz po dwoch tygodniach zachorowal na zatkane dysze. Fakt ze wydruk jest ladny,
ale raz na miesiac choruje na te dysze, a raz to nawet cos w elektronice bylo
grzebane. Byc moze tylko ta jest taka felerna, ale i tak drazni mnie jej
delikatna konstrukcja, te niesamowite dzwieki, oraz stosunkowo dlugi czas zanim
zacznie drukowac.

Pozdrawiam
Marek Tarnowski