Re: Kupilem sobie pcchipsa.... :(((

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 08:26:45 MET DST

On Wed, 09 Sep 1998 12:02:11 GMT, skalski_at_box43.gnet.pl (Marek
Skalski) wrote:

>Witam...
>
>Kupilem plyte pcchips'a (M757, na TX Pro), do tego Seagate'a 4,3
>(U-ATA). Podczas instalacji win95 (na nowym, pustym dysku), po
>restarcie (wczesniej wszystko ok), dostaje serie komunikatow (5 albo
>6) o uszkodzeniu lub niewlasciwej wersji kilku plikow - wszystkie to
>sterowniki urzadzen wirtualnych .vxd. A potem "moge juz bezpieczne
>wylaczyc komputer".
>
>Bylbym niezmiernie wdzieczny za wszelkie wskazowki, co moze byc
>przyczyna tej sytuacji - cos z czyms sie gryzie? plyta jest szczelona?
> [...]
Witam!
Mam dokladnie taki sam sprzet. W tym procesor I233MMX i 64Mb Ram
100MHz. Przy instalacji windowsa wiesza sie non-stop. Ale ja to
zrobilem tak: mialem stary dysk 850Mb. Zainstalowalem na nim Win95,
potem podlaczylem dysk i skopiowalem na ten 4,3Gb caly windows. Poszlo
bez problemu i juz sie nie wiesza (swoja droga kombinowalem troche z
ustawieniami w Biosie - wylaczylem UDMA2, szybkosci pamieci ustawilem
na minimalne wartosci). Po uruchomieniu win95 juz z dysku 4,3Gb
i sprawdzeniu ze dziala, poustawialem wszytko w Biosie tak jak bylo
(nawet troche lepiej). Mam teraz szybki i nie wieszajacy sie sprzet.
PS. Sprawdz tez czy nie ustawiles za niskiego napiecia zasilajacego
procesor, bo ja przy pierwszej instalacji mialem troszke za male i
wieszal sie co chwile.
Pozdrawiam
Andrzej