Re: Atramentowa druk. HP czy Lexmark - co kupic?

Autor: Roltek (roltek_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 10 Sep 1998 - 07:40:35 MET DST

Mam Hp DJ 400 od roku i powiem Ci tyle.ta "drukarka" jest sonstruowana
tak zeby chodzila rok(az sie skonczy gwarancja),ale jak zobaczylem
Lexmarka to chcialo mi sie smiac.Podobne to bardziej do odkurzacza.Jak
zreperuje HP(jezeli sie da) to kupie se iglowke i bedzie najlepiej.

            roltek_at_friko2.onet.pl