Zoltrix FMVSP56i - pytanie.

Autor: Witold Gawronski (wittorio_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 23:26:17 MET DST

Witam wszystkich.

Właśnie dokonałem przesiadki z Zoltrixa 33,6 na podmiotowy modem.
Przed zakupem dokonałem pełnego przygotowania:

1.wywiad środowiskowy na liście,
2.odwiedzenie strony TPSA,
3.zassanie najnowszych driverów i programów ze strony Zoltrixa,

Instalacja przebiegła bezproblemowo, pierwsze połączenie świetnie (50k
). I wtedy sobie przypomniałem, że przecież jeszcze nie dokonałem
uaktualnienia z K56flex do V.90 (bo przecież TPSA pisze wyraźnie, że
właśnie taki ma standard). Po aktualizacji modemy dogadują się
przeciętnie na 45-48k, ale potem zrywają połączenie bez transmisji.
I tu ciekawostka, Wizard V.90 podaje, że ostatnie połączenie odbyło
się z dostawcą pracującym w V.90 i proponuje aktualizację, a co ona
daje to już wiecie.
Więc jak to właściwie jest.

I jeszcze jedno przy próbie tej aktualizacji program kategorycznie
twierdzi, że modem nie jest tym właściwym i może się uszkodzić, ale
oczywiście wszystko się udaje. Dodam, że przy pierwszej aktualizacji z
K56 do v90 nie widział problemu.

Witold Gawronski
wittorio_at_kki.net.pl
GLIWICE,SILESIA,POLAND