Re: Rzule w sieci !!!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 17:58:21 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Grzegorz Gawlikowski <gawlikog_at_wizard.ae.krakow.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 9 września 1998 18:55
Temat: Re: Rzule w sieci !!!

>RzulWEBmaster napisał(a) w wiadomoœci:
<35fd9221.7088119_at_news.icm.edu.pl>...

>A ja serdecznie zapraszam do Slownika Jezyka Polskiego PWN.
>ZULU (pisze sie przez "z" z kropka!!!)

Co sie czepiasz goscia? Ty mialbys czas na
nauke jak musialbys od wczesnych lat swojego
zywota wykrzesywac z tanich i slabych alkoholi
drzemiaca w nich moc - czyli krotko mowiac
ciezko pracoawc???
Moim zdaniem to postep, I-net wkracza w srodowiska
zdegenerowane i bez przyszlosci !!! Niedlugo zlobek
na Kolskiej bedzie mial swoj "holmpejdz" :)

Ps.
;o)))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->