Re: Modem Zoltrix HCF

Autor: Mirosław Paciorek (miroo_at_WhozDaBezt?.i.am)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 18:33:14 MET DST

In article M M (mmolik_at_saturn.kt.agh.edu.pl) says...
> Nabylem modem Zoltrix 56K HCF PnP. Po instalacji w Win'95 niby wszystko
> jest w porzadku ale nie udaje nawiazac sie polaczenia. W lakoniocznej
> instrukcji jest napisane aby wprowadzic komede np.: AT&F&C1&D2W2.
> Moje pytanie jest nastepujace: =
> W jaki spos=F3b mozna to zrobic ? Czy jest do tego osobne oprogramowani=
Nie wiem czemu masz problemy.
U mnie po instalacji wszystko bez problemu zaczelo dzialac..
Ta lakoniczna instrukcja dotyczyla konfiguracji tych kiepskich
i starych programow dostarczonych z modemem. Jesli nie bedziesz
korzystal z COMit i FaxTalk nic nie musisz ustawiac.
Jesli jednak chcesz poczte glosowa, zalatw sobie jakis lepszy
program (dostarczona wersja i tak jest chyba trial..)
a HyperTerminal w Win95 jest IMHO lepszy od COMit.

Poza tym mozesz zdobyc nowe drivery ze stron zoltrixa
www.zoltrix.com. Ostatnie jakie mam to wersja 212122.zip.

Pozdrawiam ................... Miroo

--
 //|/||  .             "Windows jest jak Kobieta..
//||/|| / /^ () ()      nigdy nie wiadomo co zrobi"