Re: Jaki HD 7-9gb

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 14:51:42 MET DST

On Mon, 07 Sep 1998 10:50:22 GMT, jareka_at_dawid.com.pl (Jaroslaw
Andrzejewski) wrote:

>Mogę. Włączyłem je do płyty (Asus TX97-E, potem też FIC VA-503+),
>założyłem partycję, sformatowałem. Ponieważ podczas formatowania
>wydawał niepokojące dźwięki, to zapuściłem SCANDISKa. Po kilku
>przebiegach pojawiły się "bady".
>Torturowałem go po prostu :-)
>-
>Jarek Andrzejewski
Wedlug mnie skoro dyski miales z oficjalnego kanalu to byly pewnie
razem transportowane ... i moze komus upadly ???
Bo ja np mam IBMa z nieoficjalnego kanalu i od roku jest OK ..
dziala sredni 14h/dobe .. w wakacje nawed dluzej ... i byl
parycjonowamy i formatowany z 30 razy ...
Moj znajomy pracuje w dosc duzej firmie komputerowej ... i od poczatku
gdy ma komputer ma zawsze dysk IBMa ... od jakichs 7 czy wiecej lat
... oczywiscie co ok rok ma nowszy i wiekszy ;)), ale z reguly stary
zobie zostawia .... i jeszcze nie mial ani jednego bad sectora
(przynajmniej tak twierdzi) ...

Nie wierze w przypadkowy pad dwoch dyskow IBMa z tej samej serii w
przeciagu 2 czy 3 dni ... chyba ze IBMowi zdarzyla sie taka wpadka jak
Caviarowi czy Seagate ... cala seria zwalasow .... ale na pewno IBM bo
to oglosil ... i wymianial za darmoche dyski ... choc pewnie nie u nas
;((

pzdr,
Dentarg

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/