Re: Atramentowa druk. HP czy Lexmark - co kupic?

Autor: Jacek Marek (jmarek_at_3net.com.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 10:14:51 MET DST

> Lexmarki to syf nie z tej ziemi. Ich awaryjnosc przekracza wszelkie normy.
> Widzialem kilka egzemplarzy w druku. Lewa strona kartki jasniej zadrukowana,
> prawa ciemniej.
>
> Pozdrawiam
> Marek Tarnowski

Witam.
Byc moze miales pecha co do Lexmarka. Ale i tak zadna drukarka nie jest
bezawaryjna. Kiedys toczyla sie zazarta dyskusja na temat HP i ich
serwisu, awaryjnosci drukarek, az strach bylo czytac, jesli sie mialo
ICH drukarke. Pomimo tego ze firmy chwala sie ISO ..... i ze Ich sprzet
jest bezapelacyjnie bezawaryjny to wszystko zalezy od parti towaru jaki
kupisz (kooperanci --> fabryka --> magazyn --> transport --> magazyn -->
transport -->)i _juz_ jest w sklepie. Jesli ktos zawali po drodze to
mozesz zostac czestym gosciem serwisu.

Uff.
Teraz moje zdanie:
Osobiscie bardziej podoba mi sie... Lexmark, mialem w lapkach HP,
Lexmarka i on wygral.
Podoba mi sie wydruk z tej drukarki ([2050,7000] bo to jest moim zdaniem
najwazniejze), a nawet z 1020 choc dllllllugo drukuje. 2050 to ta na
ktora zbieram pieniadze 600/600 dpi. Spotkalem czlowieka ktory napelnia
sobie tusze do Lex, tuszami od HP (strzykawy). I to mu dziala.
Napelnianie jest "bezbieczniajsze" niz przy HP, bo Lex ma gabke w
glowicy, i spada mozliwosc "wycieku". ja stawiam na Lex. Ktos inny woli
HP.
Wybor nalezy do Ciebie, reklamacji nie uwzgledniam.

Pozdrawiam
Jacek Marek