Re: AMD K6-2 RULEZ !!! ...

Autor: Wojtek Kielt (wojo_at_benchmark.ceti.com.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 09:37:39 MET DST

3D now ! to jedyny ratunek AMD na zdobycie wiekszego rynku gier 3D
i nie sadze aby nie dolozyli staran na wykorzystanie tej szansy

sa juz sterowniki z tym kodem dla RIVY, Matroxa G200, niedlugo takze dla
3Dfx V2
najlepsze posuniecie marketingowe jakie mogli wykonac, to 3D now! dla
Quake 2
a co za tym idzie takze Sin i pare innych "podobnych",
zapowiadany jest takze patch do Unreal,
najnowsze gry prawdopodobnie beda mialy juz kod 3D now! "wbudowany" ...
wiec
nie wydaje mi sie aby to postepowalo tak wolno jak mowisz

piszesz ze nie grasz w gry 3D, wiec nie potrzebny Ci ani AMD z 3D, ani
nowy MMX2
owszem 3D now! zorientowany jest przede wszystkim na gry o bardzo
"mocnym" engine 3D
tam gdzie potrzebna jest bardzo duza "moc przerobowa"

czy do StarCrafta potrzebny jest Voodoo 2 albo procesor Pentium II ?
chyba nie ?

--
Wojo
                            Benchmark 3D