Re: off-topic: modem a TP SA

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 13:44:11 MET DST

Maciej Kawecki napisał(a) w wiadomości:
<6t0fka$1fq$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>chcialbym sie dowiedziec czy istnieje strona na ktorej podane sa
wszystkie
>modemy z homologacja??
>lub jesli ktos ma taki zam jak ja tzn ZOOM Comstar 28,8
>moglby mi powiedziac czy owy modem ma homologacje

Strony szukałem i nie znalazłem, ale wiem kto ma takie informacje.
Mozna pójść do sklepu z aparatami telefonicznymi prowadzonego przez
TPSA. Są takie przy każdej większej ich siedzibie. Powinni tam mieć
katalog ze spisem homologowanych modeli (telefonów, faksów, modemów).
Sam taki oglądałem w Gdańsku.
Trzeba dodać, że pan za ladą sam nie wiedział, iż posiada takie
informacje. Ale jak poszukał, to znalazł. Trzeba naciskać!

--
+- Krzysztof Czurylo                                            -+
+- Technical University of Gdansk  &  Medical Academy of Gdansk -+