Re: Płyta główna -

Autor: Tomasz Klamka (klamka_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Sep 1998 - 15:20:28 MET DST

Kamil Olszewski wrote:

> Posiadam płytę głównš Intel LT430TX. Niestety nic o niej nie wiem. Proszę o
> pomoc (czy można w niej umieścić kartę AGP, Pentium II, jakš ma magistralę i
> inne informacje) najlepiej na priva.
>
> Pozdrawiam wszystkich.
>
> Kamil Olszewski
> mailto: kamil33_at_polbox.com
> home page: http://free.polbox.pl/k/kamil33

Otóż, napewno nie ma możliwośći wsadzenia do niej Pentium II bo ten chipset na
100% nie obsługuje po prostu go nie obsługuje. Jak popatrzysz na płytę to
zobaczysz że nioe ma na niej gniazda AGP,więc karty AGP do niej nie wsadzisz.
Najprawdopodobniej możesz do niej wsadzić procek do 200 lub 233 Mhz,
wykorzystujšcy 321-pinowe gniazdo typu Socket 7 zasilany napięciem 3.3 lub 3.3 i
2.8 lub 2.9 volta.

--
Tomasz Klamka
klamka_at_kki.net.pl