Re: Zagrozenie dla peceta ??

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 23:07:16 MET DST

>pojemnika, więc w praktyce mieszkały wszędzie. Kiedyś jedna wlazła
>mi do komputera (do tej pory w brodę sobie pluję, że jeden śledź
>nie był założony) i załatwiła kartę graficzną, bo komputer był
>
>P.S. A jak rozkręciłem rzęcha okazało się, że te małe wredne gnidy
>musiały go często odwiedzać, bo były odchody i "podłoga" zasikana.
>Musiałem kąpać obudowę! Aż dziw, że nic więcej nie zepsuły.

BTW, ostatnio do zaprzyjaznionej firmy wrocila drukarka z serwisu, z
karteczka, na ktorej stalo, cytuje: "Prosimy zakrywac drukarke
pokrowcem po zakonczeniu pracy. Zablokowanie mechanizmu podawania
papieru spowodowaly duze ilosci mysich odchodow" :-))))))))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--