Re: Maxi Home Studio 64 Pro

Autor: sipowitz (sipowitz_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 14:05:11 MET DST

Ja kiedys bylem u kumpla, który cos takiego ma. Sluchalem midów u niego i
gdy skonczylem, to przez tydzien nie moglem wyjsc z podziwu. Brzmienie w
stosunku do mojego SB AWE64 VE jest nieporównywalne! Próbki dzwiekowe sa tak
doskonale, ze... no nie wiem. Nie wiem dokladnie jaka to byla wersja, w
kazdym badz razie kosztuje cos kolo 1100 - 1300 zl. Jezeli chcesz to cos
kupic, to serdecznie polecam. Jednak musisz liczyc sie z tym, ze nie
znajdziesz tej karty w ofercie firm handlujacych sprzetem komputerowym. Po
prostu bedziesz musial to zamówic i troszeczke sobie poczekac. Mój znajomy
zamówil karte w firmie, która sprowadzala ja z USA.

sipowitz

A.C. napisał(a) w wiadomoœci: <35d92c93.2694466_at_news.tpnet.pl>...