Re: potrzebuję zarejestrować programy

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 22:35:38 MET DST

>Z Twojego postu rozumiem, że masz na hdeku nielegalny soft,

Przyjdz i sprawdz. Natomiast dyskusje na ten temat na forum publicznym
jest bezsensowna.

>ale nie uważasz za właściwe przyznawać się do tego.
>Gratuluję mentalności!!! Stanowczo wolę rozmawiać z uczciwym
>złodziejem (takim jak ja sam), niż z osobnikiem wyznającym
>moralność pani Dulskiej.

Jednym slowem lubisz uczciwych zlodzieji? A mi sie wydaje, ze takie
pojecie nie ma sensu.
Uwazasz rowniez, ze pytanie o numery seryjne / cracki jest na miejscu?
Nie mam zamiaru zmieniac Twojego swiatopogladu. Ale ciekaw jestem, jak
zachowal bys sie Ty, gdybys wiedzial, ze Twoja praca jest rozkradana.
Podziwiam Pana Marka Selle (przepraszam jesli zle odmienilem
nazwisko), ze nie reaguje na wiadomosci typu "przyslijcie mi
Mks_vir'a, bo mam wirusa". Moze sie przyzwyczail.