Re: Zagrozenie dla peceta ??

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_vc.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 19:51:49 MET DST

On Fri, 04 Sep 1998 16:49:27 GMT, "Tomasz 'Pilot\" Minkiewicz"
<antispam_at_dummy.adress> wrote:
>Miałem kiedyś w domu myszy (takie zwykłe - szare). Mieszkały
>teoretycznie w akwarium, ale jak wiadomo nie ma myszoszczelnego
>pojemnika, więc w praktyce mieszkały wszędzie. Kiedyś jedna wlazła
>mi do komputera (do tej pory w brodę sobie pluję, że jeden śledź
>nie był założony) i załatwiła kartę graficzną, bo komputer był
>włączony. Tak się tym wkurzyłem, że wyłapałem wszystkie i
>zabezpieczyłem akwarium drucianą siatką.
>Może też wyłap :-)
Podobną sytuację obisywał Borek, gdy za nie tak dawnych ale dobrych
czasów TS BBSu, chodzącego na komputerze w piwnicy (właśnie, czy to
była ta ostatnia redakcja Wyd. Bajtek na ul. Służby Polsce [czy jakoś
tak?] - bo to faktycznie była piwnica, bunkier prawie) myszy wlazły mu
do komputera przez otwór po śledziu, wyjętym w celu poprawienia
wentylacji w debilnie skonstruowanej obudowie. Obgryzły druciki (że
też im się chciało, te pare wolt to dla myszy chyba nieprzyjemne?) i
odcedziły się na scalaki na płycie głównej. Efekt był do przewidzenia
:)

       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
xenocide_at_vc.pl xenocide_at_polbox.com
GSM/SMS: 501 163568 ICQ: 3141856
Ceterum censeo Microsoft delendam esse