Re: Problem: Viper V330 PCI (w/o TV OUT) i drivery 012x

Autor: WuZych (wuzych_at_quake.org.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 12:24:00 MET DST

w jednym z poprzednich artykulow "Janusz Gniewek" <jag_at_softsystem.pl> wyrazil sie tak:

>No dobrze, a jesli nie chce wybierac miedzy oboma sterownikami (Viper i
>BusMaster) ???
>Moze ktos polecic jakies substytuty w/w nie powodujace opisanego problemu

najlepszy supstytut w95 to w98
;-)
a serio:
prawie brak klopotow z instalka rivy (tylko zmiana klawiatury)
wbudowana obsluga tx'a, busmastering, usb
u mnie rozwiazalo wszelkie klopoty z viperem
polecam

pozdrawia WuZych
wuzych_at_quake.org.pl