Re: Zagrozenie dla peceta ??

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 20:57:58 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Robert Wojciechowski <bigkret_at_polbox.com>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 3 września 1998 21:09
Temat: Zagrozenie dla peceta ??

>Mrowki- takie malutkie czerwone, w kuchni
>moge rozsypac cukier i nie przyjda a ostatnio
>codziennie widze je in/out komputer .
>Co je tutaj przyciaga ?
>Oczywiscie sa prawdziwe i mozna je zabic. Nagrywarka
>ma szczelne zamkniecie ale np CD nie ..
>Boje sie uzywac jakis chemoli . jeszcze uszkodza
>mi twardziele albo co innego, pozatym nawdychalbym
>sie tego swinstwa bo to na poziomie mojego nosa.
>Czy mrowa moze zrobic zwarcie, moze jakies
>jej odchody wydzieliny, wytrawia mi sciezki skubane :(

Nie widzisz przypadkiem wezy? W takich
przypadkach z reguly pacjenci widza weze
i mrowki ;)

A powazniej, tylko sie nie smiac mi tu, powiem
jak rozwiazalismy podobny problem z mojej siory
mezem u nich w domu (tyz mieli faraonki)

Postawilismy blaszaka na prostokatnej podstawie
o szer i dl blaszaka wys. ok. 5 cm. Okrecilismy to
LEPEM NA MUCHI ! I dzialalo!!! Lepy byly wymieniane
raz na miesiac i w zasadzie co miesiac moja siora
z mezem uzyskiwali pare deko zywca mrowczego ;)

Lepy nie wydzielaja trujacych substancji i sa
bezwonne.

Najlepsze sa takie czeskie, ale i polskie mozna
trafic przyzwoite. Trzeba wybadac i wybrac
najlepsza marke lepa, czyli najbardziej klejacy :)

Niestety trzeba tez zabezpieczyc kable.

Komputer, komputerem, ale wiekszy problem
byl z drukarka. Gadziny obsrywaly walek, papier
i wszystko co mozna bylo obsrac. Po zabiegu
byly grzebane zywcem na obklejonej lepem podstawce
pod drukarka :) TO DZIALA!!!

(Tylko lep musi byc dobry)

Inne metody jakie rozwazalismy to:

1) Zbudowanie fosy dookola blaszaka z
profili pcv w ksztalcie litery U i wypelnienie
jej jakas jadowita ciecza. (Pomysl upadl
ze wzgledu na wszedobylskiego kota, ktory
moglby sie podtruc)

2) Zawieszenie blaszaka na "wieszaku"
z 2 plaskownikow aluminiowych podczepionych
pod blatem biurka, ale nie bylo akurat pod reka.
Choc to mogloby byc dobre, bo trzeba by bylo
posmarowac jakims siuwaxem tylko 4 prety :)

itp. itd.

W takich przypadkach nalezy uruchomic wyobraznie,
czasami najglupszy pomysl moze okazac sie
skuteczny.

Ps.
Ostatnio siora z mezem przeprowadzili sie
do domu jednorodzinnego, a mieszkanie
wynajeli ludziom, ktorzy tez mieli
kompa i ten sam problem na poprzednim
mieszkaniu. Jak im zdradzilismy patent
to ich synek bardziej sie z tego cieszyl
niz z tego ze bedzie mial swoj pokoj :)
Z tego co mowil mrowki zalatwily mu
na amen jedna drukarke. Tzn. tak
zasyfily, ze nieoplacalo sie jej servisowac.
A wszystko przez 1,5 miesiaca wakacji,
jak nikogo nie bylo w domu.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.koty.vr.pl <----- Strony o kotach ----->