Re: Problem z mp3

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 00:05:24 MET DST

>Wykluczam jakiekolwiek problemy z mala pamiecia ,lub za slabym
>procesorem.Wczesniej chodzilo wszystko nawet podczas pracy z
[cut]
>Najgorsze to jest to czy te zacinanie spowodowane jest zla
>konfiguracja(oby),czy tez nastapily trwale zmiany w utworach.
>Problem jest byc moze banalny ,ale sporo osob nie moze mi pomoc .
>Przypominam ,ze utwory zacinaja sie .Przerwy sa prawie niezauwazalne i
>slychac tak jakby bylo to lekko miksowane.
Sprobuj innego playera, to raz. Wylacz pluginy/wizualizacje/inne
pierdoly w Winampie, to dwa. Odzaluj skiny i cofnij sie z Winampem do
wersji 1.7X. Koncze, bo przyszli kumple z tosterem i paczka CDR-ow -
bedziemy wypalac... :-)

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--