Re: Do uzytkownikow monitorow Belinea (105035, 105076, 105080)

Autor: Piotr Smigielski (smigacz_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 13:12:55 MET DST

Tomasz Stelmach wrote:

> Hej
>
> Planuje kupno monitora i rozwazam wlasnie
> zakup Belinei. Prosilbym, aby uzytkownicy
> tych monitorow - w miare mozliwosci i checi -
> wypowiedzieli sie na ich temat...
> Chcialbym wiedziec, czy sa OK, czy tez maja
> moze jakies ukryte wady...
>
> Prosze o listy na moje konto pocztowe...
>
> Tomasz Stelmach

Witam,
Jestem posiadaczem 105035 i po 3 miesiacach pracy jestem zadowolony.
Udalo mi sie nawet ustawic odswiezanie na 120 hz przy 800x600 i obraz
byl stabilny ale wolalem nie ryzykowac dluzszym korzysteniem z tych
ustawien i wrocilem do 85 hz. Szkoda tylko, ze nie mozna ustawic
temperatury barw w tym modelu. By czern na ekranie byla tak czarna jak
brzeg kineskopy trzeba niestety z jasnoscia zjechac do 10 (na 100) - gdy
jest wiecej widac niestety roznice. Uwazam, ze w swojej klasie cenowej
jest to chyba najlepszy monitor.

                Pozdrawiam

                                Green