Re: Intel 740. Test.

Autor: Pawel Stafinski (pstaf_at_t2t.waw.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 11:46:55 MET DST

>UUUuuuuuu, zresztą czego ja się spodziewałem - przecież to diamond. :(
>a czy wiecie coś może na temat kart muzycznych PCI oferujących A3D,
>ale duuuużo tańszych, powiedzmy do 300PLN?
>czy jakość dźwięku z tych 'tańszych' kart jest nieporównywalnie
>gorsza?
Problem w tym, ze te karty za 100$ (nawet jest jedna za 75$) nie maja procka
obslugujacego w pelni sprzetowo A3D. Minimalne wymagania tych kart to
P200MMX - sa bardzo CPUzerne. Jezeli chodzi o jakosc dzwieku to czytalem, ze
nie odbiega od Monsterowskiej. Aaaa i chyba nie maja 2 gniazd do quadro.

Pozdro
Cura