Re: Sterowniki nVIDIA 2.0 + OGL ICD

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 09:35:14 MET DST

manson_at_kki.net.pl wrote in message <35ED91FE.53D05AC4_at_kki.net.pl>...
>Czy ktoś mi może wytłumaczy dlaczego chodząca na tych driverach karta
>STB V128 w teście Final Reality (3d benchmark - fill rate) uzyskuje
>wwynik 3 razy słabszy niż na sterownikach od Erazora(opartych btw na
>tych właśnie 2.0 nVIDII), podczas gdy w pozostałych testach osiąga
>wyniki o 10-15% lepsze?
>
>Wiem że FR nijak ma się do prawdziwych osiągów kart 3d, no ale jednak

>taka duża różnica o czymś jednak świadczy...

No a co mozna napisac. Ani ja ani nikt z tu obecnych nie jest
wspolautorem FR. Nie wiadomo wiec z jakich funkcji i co konkretnie
testuje. IMO dajcie sobie ludzie spokoj z testami. Mnie np. rozsmiesza
test NU 3.0. Za kazdym wejsciem do systemu mam inny wynik od 80 do
100. Rozrzut 20% to juz bezsens.
>Pozdrowienia
>Krzysiek

   Tomasz Krawczyk