Re: Plyta 2 procesorowa czy normalny BX???

Autor: Krzysztof Łątkowski (krzysl_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 01:24:06 MET DST

Mirek Zagórski napisał(a) w wiadomości: <35ed97fa.0_at_news.vogel.pl>...
>Mam dylemat... Mam zasob kasy okolo 900 do 1000 zl i chcialbym sobie kupic
>nowa plyte glowna i procesor. Nie wiem co bardziej mi sie oplaca, czy kupic
>plyte dwuprocesorowa i celerona 266 (w przyszłości mam zamiar dokupic
>drugiego celerona 266 a ostatecznie wymienic na 2 Pentiumy II 333 MHz) albo
>plyte jednoprocesorowa BX z celeronem 300 (w przyszłosci z wymiana na
>Pentiuma II 333 lub szybszego). Chciałem kupić płytę BX z Pentiumem II 233
>lub 266 ale dzieki firmie Intel, ktora produkuje dzis juz tylko PII 333
> [...]

Chyba wiesz, że pod zwykłą windą, to drugi procesor możesz sobie wsadzić w
d....
Po mojemu: jeżeli masz OS-a, który to wspomaga, to i tak dwa Celerony Ci się
nie opłacają.
Lepiej pożądna płyta na BX i dobre PII, bo zanim wymienisz Celerony, to i
tak już coś nowego wprowadzą.

BYE
krzysl_at_polbox.com