Re: jak otworzyc HD kieszen????

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 01:06:28 MET DST

On Wed, 2 Sep 1998 23:24:51 +0200, "Kobra" <kjm_at_aon.at> wrote:

>w tym sek ze nie moge wysunac obudowy bez wyjecia HD z kieszeni, a nie moge
>wyjac z kieszeni bo nie mam kuczyka :-(((

Dalej nie rozumiem. Przecież ten kluczyk i blokada jest tylko po to,
żeby nie wyciągnąć kieszeni z dyskiem z obudowy kieszeni.
Odkręcasz całą obudowę kompa, odkręcasz śrubki obudowy
kieszeni, odłączasz taśmę i przewód zasilający i najnormalniej
w świecie wyciągasz kieszeń wraz z obudową z komputera.
Teraz masz dostęp do blokady i możesz kieszeń wyciągnąć.
Chyba, że masz komp oplombowany i nie chcesz zrywać plomb
albo masz jakąś inną kieszeń. Wtedy nie wiem jak.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_kki.net.pl
UIN 18237071