Re: Dlaczego nie moge odtwarzac mp3 i wav?

Autor: Mariusz Buk (Mariusz.Buk_at_katowice.mtl.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 19:56:30 MET DST

Bede sie skracal, wiec witam.

Czy czasem ostatnio nie zmieniales sprzetu (tzn. plyta glowna?) oprocz tego
nieszczesnego modemu? Mam podobna sytuacje i najgorsze jest ze G95 tylko
skrzeczy, ale nie mowi w czym problem. Znaczy sie.. nie moge takze odtwarzac
WAV-ow. Juz odgadlem w czym problem, ale dalej nie moge go rozwiazac.
Problem istnieje w zasobach spzretowych komputera (u mnie: radio, karta
sieciowa, karta muzyczna, grafika na agp, scsi na isa dla skanera i szalona
plyta). Mowiac prosciej: brak wolnych przerwan!!!!!!! Moja karta muzyczna
nie chce wspoldzielic przerwania z innymi urzadzeniami, a probowalem juz
wielu rzeczy (przekonfigurowywanie przerwan innych urzadzen pomagalo - ale
tylko na chwile). Nawet jak uruchomilem dzwiek na WAV (bo inne rzecz jasna
sa (tzn. midi, line in itp.)) to tylko do czasu ponownego restartu systemu,
bo potem GGGG95 sam sobie ustawia jak chce i po ptaszkach. Zmiana karty
muzycznej nie pomaga - to samo. Jeszcze nie probowalem z inna plyta, bo za
duzo roboty, ale sadze, ze to pomoze (problem powstal po zmianie na plyte
pod PII 113MHz). Moze ktos wspomoze, nie gadajac przy tym o glupotach typu:
to nie na tej grupie????

Na razie

Mariusz Buk