Re: Szybkości procesorów

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 10:12:16 MET DST

Krzysztof J. Trybowski wrote in message ...

>No dobra. A Celerona 300A i Celerona 333 nie będzie chyba można tak mocno
>podkręcić??? A może się mylę? Czy ktoś testował????
>A poza tym interesowała mnie wydajność w/w procków... Co jest szybsze i o
>ile?

Poczytaj na http://www.tomshardware.com/releases/98q3/980824/index.html

Generalnie obawy co do małej podkręcalności Celeronka 'A' zostały rozwiane.
Cache w tym procku są zbudowane na tym samym kawałku krzemu co sam procesor
i jest taktowana (tak jak Xeon) pełną częstotliwością magistrali a nie jak w
PII - mag/2.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656