Serwer Dial-Up.

Autor: Żyrek (zyrek_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 15:58:47 MET DST

Mam problem z polaczeniem 2 komputerow za pomoca Dial-Up.
Mam zainstalowany Serwer Dial-Up z pakietu Microsoft PLUS.
Polaczenie przebiega niby pomyslnie - tzn. modemy sie
dogaduja - komunikat: polaczony, a potem natychmiast
sie rozlaczaja. Pewnie jest to zwiazane z protokolami
transmisji ale moje proby roznorodnych konfiguracji gowno
daja.
Moze ktos napisze jak dokladnie skonfigurowac ustawienia
sieciowe ?
zyrek_at_friko2.onet.pl